|
| | | | | |
Quote: | Op zondag 08 oktober 2017 21:14 schreef senna67 het volgende: Dit heb ik ook gehad met mijn 16220 datejust, na een servicebeurt bij Heetman was dit opgelost. Misschien tijd voor een servicebeurt. Succes |
| |
Beste Senna67,
Bedankt voor je reactie. Horloge heeft alleen al een servicebeurt gehad bij de horlogemaker van de juwelier voordat ik hem kocht dat is nu ongeveer 6 weken geleden volgens de juwelier was dit zeker pas weer nodig over 5 jaar. Ik zou hier ook niet mee akkoord gaan aangezien ik het horloge 5 weken geleden pas heb gekocht. Koop ik het horloge op marktplaats begrijp ik dit nog, maar ga niet voor niets naar een juwelier.
| |
| | |
|
|
RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA
© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver