|
| | | | | |
Quote: | Op vrijdag 17 april 2015 19:19 schreef RH Watches het volgende: [...]
Als jij als klant (daar een horloge gekocht hebt) gewoon zoals het hoort een factuur krijgt, dan is er geen reden tot paniek. Heb je geen factuur en wordt je aangehouden tja dan ben je de pineut. |
| |
Ben ik het niet mee eens.. Ik mag er van uitgaan dat als ik iets koop bij een winkel in Nederland dat dit inclusief BTW is. Hoe deze winkel zijn zaken regelt.. is niet mijn zaak.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0002629/HoofdstukVI/Afdeling5/Artikel38/geldigheidsdatum_24-08-2010
Artikel 38
Het is de ondernemer verboden aan anderen dan ondernemers en publiekrechtelijke lichamen goederen en diensten aan te bieden tegen prijzen met zodanige aanduidingen dat de omzetbelasting niet in de prijzen zou zijn begrepen.
Er is hier geen handelaar die uit wil leggen hoe zij hun kortingen voor elkaar krijgen. Verhalen gaan over o.a. grote afname van niet courante modellen. Als ik een bedrijfje begin en vergeet btw te berekenen is dat mijn probleem. Niet dat van de klant.
| |
| | |
|
|
|
RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA
© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver