Wijzig je profielWijzig je persoonlijke instellingenRegistreer hier!Actieve onderwerpenVeelgestelde vragenZoekenInloggenTerug naar de forum-index

  

 Index / Algemeen / wijzerplaat
 
Bull

   

ik was op zoek naar een rose wijzerplaat voor een 176234 voor de Rolex van mijn schoondochter, ben hier in Ehv naar de dealer geweest en koste de plaat rond de €700,- incl montage, moest wel 6-8 weken wachten tot hij binnen kwam, als ik na dinsdag (gisteren zou bestellen zou de levertijd 8-12 weken zijn, ik heb in mailtje naar A,dam gestuurd en daar hebben ze de plaat op voorraad, dus geen levertijd en meteen monteren eventueel, daar vragen ze voor de wijzerplaat €425,-, hoe is dit in godsnaam mogelijk, bij 2 officiële Rolex dealers 2 verschillende prijzen, ik dacht dat Rolex overal vaste prijzen hanteerde, ze willen wel beide als ze de wijzerplaat moteren kijken of het horloge mss een servicebeurt nodig heeft, horloge is van 2015 vertelde ik dus zal wel niet nodig zijn, maar dat wilden ze perse dan nakijken als het horloge open ligt :-(
Heb Ehv mailtje gestuurd dat ik ivm de prijs naar A,dam ga maar tot op heden niks terug gehoord
Grtzzz


[bericht gewijzigd door Bull op woensdag 11 juli 2018 13:57]

_____
Cyclops

   

Hi Bull,

Misschien door de extra kosten versturen naar een servicecenter etc. etc. door Eindhoven.

Gassan (ga ik even vanuit) heeft zelf horlogemakers en je kan mooi toekijken hoe ze dat doen.

En sowieso moeten ze het horloge ook weer waterdicht maken toch?

Veel succes!
Laat even resultaat zien!



_____
Enjoyed the green (LV) for long time now it is time for the Red (SD)
Bull

   

zou inderdaad kunnen dat de extra kosten komen met verzekerd opsturen e.d. maar dan kunnen ze dat toch gewoon zeggen, scheelt wel bijna €300,- vind ik wel pittig en kan ik wel ff op en neer naar A,dam



_____
Cyclops

   

Ja en nieuwe modellen even checken!
Ze hebben weer nieuwe voorraad ontvangen pas geleden.



_____
Enjoyed the green (LV) for long time now it is time for the Red (SD)
Cyclops

   

Laat maar zag net in ander topic dat voorraad al weer is gedaald.



_____
Enjoyed the green (LV) for long time now it is time for the Red (SD)
D-FCU
Local-Time.nl

   

Helaas bekend verhaal…ze roepen maar wat.
Kijk uit dat ze je inderdaad geen service aansmeren. Zover ik weet zit hij zelfs nog in de garantie tot 8-2020 Dus niks betalen hè!



Bull

   

Quote:
Op woensdag 11 juli 2018 15:48 schreef D-FCU het volgende:
Helaas bekend verhaal…ze roepen maar wat.
Kijk uit dat ze je inderdaad geen service aansmeren. Zover ik weet zit hij zelfs nog in de garantie tot 8-2020 Dus niks betalen hè!



Ben ik ook niet plan, wel triest dat ze zo geld uit je zak proberen te trekken, ik heb bij beide dealers aangegeven dat het horloge uit 2015 komt dus zouden ze toch wel moeten weten dat het onder de garantie zou moeten vallen, ik heb A,dam een mailtje gestuurd dat als er iets aan het uurwerk mankeert waardoor er een "revisie" zou moeten plaatvinden dat dit dat natuurlijk onder de garantie zou vallen. nog niks gehoord, hou jullie op de hoogte



_____
Bull

   

weet iemand mailadres van Rolex Geneve? ik wil deze kwestie aan Rolex voorleggen en kijken wat ze over deze werkwijze en onnodige servicebeurten te melden hebben.


Thanks Carlo



_____
Allermooiste Sub
116619LB

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 10:05 schreef Bull het volgende:
weet iemand mailadres van Rolex Geneve? ik wil deze kwestie aan Rolex voorleggen en kijken wat ze over deze werkwijze en onnodige servicebeurten te melden hebben.


Thanks Carlo


Adres: Rue François- Dussaud 3-5-7, 1211 Geneva 26, Zwitserland



_____
"Beter spijt krijgen van de dingen die je doet, dan spijt krijgen van de dingen die je hebt gelaten"
Bull

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 12:33 schreef Allermooiste Sub het volgende:
[...]

Adres: Rue François- Dussaud 3-5-7, 1211 Geneva 26, Zwitserland


Dank je

Brief naar Rolex is onderweg, ben benieuwd.....



[bericht gewijzigd door Bull op donderdag 12 juli 2018 13:22]

_____
Allermooiste Sub
116619LB

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 13:04 schreef Bull het volgende:
[...]

Dank je



Geen dank. Graag gedaan



_____
"Beter spijt krijgen van de dingen die je doet, dan spijt krijgen van de dingen die je hebt gelaten"
Samuel46

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 10:05 schreef Bull het volgende:
weet iemand mailadres van Rolex Geneve? ik wil deze kwestie aan Rolex voorleggen en kijken wat ze over deze werkwijze en onnodige servicebeurten te melden hebben.


Thanks Carlo


Hoi Carlo,

Rolex Geneva
Phone: +41-22-302-22-00 
Fax: +41-22-300-22-55

Succes
  




_____
Bull

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 13:21 schreef Samuel46 het volgende:
[...]

Hoi Carlo,

Rolex Geneva
Phone: +41-22-302-22-00 
Fax: +41-22-300-22-55

Succes
  

Thanks



_____
Allermooiste Sub
116619LB

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 13:04 schreef Bull het volgende:
[...]

Dank je

Brief naar Rolex is onderweg, ben benieuwd.....



Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze reageren. Als ze dat uberhaupt al gaan doen en waar ze mee komen Carlo



_____
"Beter spijt krijgen van de dingen die je doet, dan spijt krijgen van de dingen die je hebt gelaten"
Bull

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 13:30 schreef Allermooiste Sub het volgende:
[...]


Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze reageren. Als ze dat uberhaupt al gaan doen en waar ze mee komen Carlo


zodra ik iets hoor gil ik gelijk :-)
op mijn mail naar Ehv in ieder geval niks meer gehoor,, A,dam zegt dat ze het horloge terplekke controleren op gebreken en dan pas kunnen kijken of het gebrek in of buiten de garantie valt, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, al diverse horloges andere platen in laten monteren en nog nooit dit verhaal gehoord, ben er best beetje pissig over...



_____
Allermooiste Sub
116619LB

   

Je bent kort van stuk, maar kan volgens mij lekker blêhren, haha

We gaan het horen en zien



_____
"Beter spijt krijgen van de dingen die je doet, dan spijt krijgen van de dingen die je hebt gelaten"
Allermooiste Sub
116619LB

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 13:35 schreef Bull het volgende:
[...]

zodra ik iets hoor gil ik gelijk :-)
op mijn mail naar Ehv in ieder geval niks meer gehoor,, A,dam zegt dat ze het horloge terplekke controleren op gebreken en dan pas kunnen kijken of het gebrek in of buiten de garantie valt, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, al diverse horloges andere platen in laten monteren en nog nooit dit verhaal gehoord, ben er best beetje pissig over...



Ze lullen soms maar wat Carlo. Je krijgt aan de telefoon, maar ook in een zaak zelf, mensen te spreken die er de ballen verstand van hebben. Er zit zelfs nog garantie op de klok, dus wat kletsen ze nou. Ja, of hij moet gevallen zijn of buiten de garantie. Vaak zeggen ze dit soort dingen om zichzelf in te dekken.



_____
"Beter spijt krijgen van de dingen die je doet, dan spijt krijgen van de dingen die je hebt gelaten"
Bull

   

Het is zelfs zo erg dat mijn zoon hier in Ehv te horen kreeg dat er geen losse wijzerplaten wissels meer uit gevoerd worden in verband met garantie op het uurwerk, ik dacht wtf, ben er heen gegaan en omdat ik al jaren klant was wilde ze het nu wel uitvoeren.....voor deze keer, ben verdomme geen klein kind meer, en dan die prijzen die verschillen??? in A,dam heb ik bijna 2 platen voor de prijs van Ehv
is dit maf of niet….
is ben wel kort van stuk maar ze moeten me niet voor gek gaan houden, dan kan ik behoorlijk vervelend van gaan worden



_____
Allermooiste Sub
116619LB

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 14:01 schreef Bull het volgende:
Het is zelfs zo erg dat mijn zoon hier in Ehv te horen kreeg dat er geen losse wijzerplaten wissels meer uit gevoerd worden in verband met garantie op het uurwerk, ik dacht wtf, ben er heen gegaan en omdat ik al jaren klant was wilde ze het nu wel uitvoeren.....voor deze keer, ben verdomme geen klein kind meer, en dan die prijzen die verschillen??? in A,dam heb ik bijna 2 platen voor de prijs van Ehv
is dit maf of niet….
is ben wel kort van stuk maar ze moeten me niet voor gek gaan houden, dan kan ik behoorlijk vervelend van gaan worden


Ja Carlo, het is wat allemaal. Ik heb het ook al eens meegemaakt, dat de prijzen via Rolex servicecenter in Brussel zelf, goedkoper waren dan via een AD in Nederland. En dan heb ik het niet over een paar tientjes

Een AD hier moet ook leven en mag, maar er zijn grenzen.



_____
"Beter spijt krijgen van de dingen die je doet, dan spijt krijgen van de dingen die je hebt gelaten"
Bull

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 14:07 schreef Allermooiste Sub het volgende:
[...]

Ja Carlo, het is wat allemaal. Ik heb het ook al eens meegemaakt, dat de prijzen via Rolex servicecenter in Brussel zelf, goedkoper waren dan via een AD in Nederland. En dan heb ik het niet over een paar tientjes

Een AD hier moet ook leven en mag, maar er zijn grenzen.


idd, paar tientjes doe ik niet moeilijk over maar bijna dubbele....
en ik weet dat er bij de AD's hier word meegelezen dus ze zien dat ik pissig ben en zelfs dan krijg ik geen antwoord op mijn mailtje


[bericht gewijzigd door Bull op donderdag 12 juli 2018 14:38]

_____
Peter
il Puffo

   

Even netjes terug mailen lijkt me een kleine moeite toch



_____
6,4 ft=1,95m
De dingen simpel houden is vrij moeilijk, de dingen moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Bull

   

Quote:
Op donderdag 12 juli 2018 20:14 schreef Peter het volgende:
Even netjes terug mailen lijkt me een kleine moeite toch


inderdaad, en zeker als je je klanten beetje wil behouden, ik had toch minimaal wat op enige uitleg gerekend, ik rekende mezelf toch wel bij de goede klanten, heb er al heel wat daar achter gelaten misschien komt het ook omdat er best veel verloop van personeel is, kennen ze de vaste klanten niet....



_____
Bull

   

Vandaag bericht gehad dat mijn brief is aangekomen, dus ik heb goede hoop dat ik er daadwerkelijk ook antwoord op krijg


We acknowledge receipt of your letter which has received the best of our attention.

Your request will be analyzed by our Customer Relations team and a member of this team will come back to you as soon as possible.

Please do not hesitate to share with us contact details (i.e. phone number) or to mention the aforementioned reference for any future correspondence.

We thank you for your patience and remain at your entire disposal should you have any other question.





_____
Hans Wilsdorf
aftermarket=replica

   

Ben erg benieuwd wat de reactie wordt!
Hou ons op de hoogte aub



_____
aftermarket=replica
Cyclops

   

Heel net antwoord om een brief te bevestigen.



_____
Enjoyed the green (LV) for long time now it is time for the Red (SD)
Bull

   

Deze onderstaande mail ontvangen, en telefonisch contact gehad wanneer we naar A,dam kwamen, een dagje zodat die wissel zou kunnen plaatsvinden, vandaag mijn zoon vroeg naar A,dam gereden om de plaat te laten plaatsen, tot zijn verbazing zou hij het horloge daar 3 weken moeten achterlaten, om het horloge te controleren op de Rolex normen, zouden nieuwe pakkingen in moeten (snap ik ivm waterdichtheid) en nieuwe olie e.d. kosten voor deze controle/deelreparatie €110,- is toch godver... niet normaal, kom je vanuit Ehv naar A,dam omdat ze zeggen daar de wissel terplekke kunnen doen met 3 a 4 horlogemakers in huis, kom je daar moet je 3 weken wachten. Fijn een Rolex......

Uw zoon mag zich inderdaad melden bij de receptie van ons hoofdkantoor
Wij zijn dagelijks van 09.00u – 17.30u aanwezig. Voor de wijzerplaat wissel graag uiterlijk om 16.00u aanwezig.
Indien de wissel direct uitgevoerd kan worden, kan hij op het horloge wachten. Dit duurt ongeveer 1 uur.
Ik wil u er nogmaals op attenderen het garantiebewijs en het aankoopbewijs mee te geven. Mocht dat nodig zijn heeft hij deze bij de hand.

Er is gelegenheid tot gratis parkeren op ons eigen terrein.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Voor nu een fijne zondag toegewenst.

Deze kreeg ik net toegestuurd na een boos telefoontje mijnerzijds;

Wij zullen eerst het horloge moeten beoordelen voordat wij kunnen aangeven of er überhaupt iets afwijkends is.
Daarnaast is de oorzaak van een eventueel probleem, bepalend of de reparatie onder garantie valt of niet.
Maar wij zullen niets aan het horloge wijzigen zonder u hierover te informeren.

Ik raad u aan het garantiebewijs en de aankoopbon mee te nemen.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in onze Rolex Boutique.


[bericht gewijzigd door Bull op donderdag 26 juli 2018 13:15]

_____
Bull

   

Ik had mijn zoon na deze nare ervaring naar de PC Hooft gestuurd, eerst ff bij S&C maar daar was de plaat ook niet op voorraad en toen naar het ander filiaal van waar hij vanmorgen was, daar vonden ze het ook vreemd en heeft er iemand naar het filiaal op de Dam gebeld, daar waren ze op voorraad en konden gelijk gemonteerd worden, dus mijn zoon helemaal te voet naar de Dam, op zich al prestatie van hem daar aangekomen horloge afgegeven en uurtje later kon hij hem ophalen voor €470,- inclusief montage, dus bij de een vragen ze €580,- voor plaat, wissel en de deelreparatie, en bij de ander €110,- minder, raar best wel, zijn 2 filialen onder dezelfde naam, zou toch wel beetje zelfde prijzen en werkwijze verwachten, voorts ook raar dat een bedrijf dat zo met Rolex voorwaarden werkt wel in hun filiaal Rolexen custom made Rolexen hebben liggen (met briljanten bezet) dan lijkt mij dat de Rolex garantie toch ook wel vervalt, maar top dat de plaat er inzit, anderzijds dubbel gevoel over die garantie praat met zelf custom made klokken in de winkel.
Oefff ik heb gesproken, nu vlug weer onder de airco


[bericht gewijzigd door Bull op donderdag 26 juli 2018 16:17]

_____
leonnardus

   

hallo bull,

denk dat je een foutje maakt,
pc is schaap en citroen,
de dam is gassan diamonds,

groeten Sunny



_____
sunnywatch
Bull

   

Quote:
Op donderdag 26 juli 2018 19:45 schreef leonnardus het volgende:
hallo bull,

denk dat je een foutje maakt,
pc is schaap en citroen,
de dam is gassan diamonds,

groeten Sunny


Nee Gassan en S&C zitten beide op de PC hij is eerst bij s&c geweest, daarna Gassan op de PC en die hebben hem door verwezen naar Gassan op de Dam


[bericht gewijzigd door Bull op donderdag 26 juli 2018 20:02]

_____
bumper

   

ow,dan hebben ze deze week een nieuwe winkel daar geopend.



_____
"opinions are like assholes,everybody has one""
 Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2


  

  







RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA

© Copyright 2006-2019 RolexForum  hosted by Cyberserver