Wijzig je profielWijzig je persoonlijke instellingenRegistreer hier!Actieve onderwerpenVeelgestelde vragenZoekenInloggenTerug naar de forum-index

  

 Index / Algemeen / Stickers
 
Okami

   

Tjonge, je zal daar maar als dealer door getroffen worden....

Rolex blijft proberen (reeds tientallen jaren) de hele keten af produktie inkl. de after sales service (en parts replacement policy) onder contrôle te krijgen.
Daarnaast zijn ze manipulatief als het om de (bizarre) levertijd gaat van enkele modellen die ze in een oogwenk veel sneller zouden kunnen leveren.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de prijsopdrijving die dat met zich meebrengt, Rolex niet onwelgevallig is.

De winstmarges na produktie zijn in de loop der tijd wellicht gedaald en probeert Rolex ze weer op te krikken........in 1978 namelijk kon ik op een courante GMT 1675, door één van de Ned. Rolexdealers destijds (Kempen en Begeer-Voorschoten) nog te bestellen bij Rolex, 40% korting krijgen.

Al met al een boeiend en ietwat mysterieus thema.


[bericht gewijzigd door Rudolph op vrijdag 04 januari 2019 13:56]

_____
 Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2



  







RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA

© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver