Wijzig je profielWijzig je persoonlijke instellingenRegistreer hier!Actieve onderwerpenVeelgestelde vragenZoekenInloggenTerug naar de forum-index

  

 Index / Dealerervaringen / Steiner Maastricht
Max Relog

   

Afgelopen week een mail gestuurd inclusief foto's en documentatie van mijn Rolex Datejust Full set, met de vraag of deze was in te ruilen op een Datejust die Steiner aanbiedt.
Geen reactie mogen ontvangen. Bij telefonische navraag deelde men mee dat er wel was gereageerd middels een e-mail. Deze is door mij niet ontvangen.

In de betreffende mail zou hebben gestaan dat het door mij aangeboden horloge niet past in hun "collectie".

Bij de vraag of het door mij gewenste horloge nog beschikbaar was kreeg ik direct te horen dat deze was gereserveerd.
Toen ik even later op de website van Steiner keek zag ik dat er zelfs 2 identieke Datejusts zoals ik wil hebben worden aangeboden. Zitten ze zo hoog te paard bij Steiner, zijn ze daar dermate arrogant dat je direct de indruk krijgt niet serieus wordt genomen? Ik had die indruk wel. Zijn er meerdere dergelijke ervaringen bij deze firma?


[bericht gewijzigd door Max Relog op vrijdag 09 augustus 2019 15:16]

_____
WillemWatch

   

Nee in tegenstelling zelfs! Jammer van jouw ervaring. Verre uit het meest vriendelijk en professioneel geholpen, was mijn ervaring. Zowel eerst per mail als later in hun winkel. Ik zou er zo weer een ander horloge kopen! Dit i.t.t. een andere bekende aanbieder in dezelfde stad die mij zelfs per mail liet weten dat zij hun aanbieding introkken als ik meerdere aanbieders langs zou gaan. Zij hadden het in mijn geval wel erg hoog in hun hoofd! Bespottelijk gewoon. Maar Steiner topzaak vind ik.



_____
leonnardus

   

willem watch,

daytona al terug,
zoja
foto`s




_____
sunnywatch,
horlogeliefhebber...



  







RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA

© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver