|
| | | | | |
Quote: | Op dinsdag 18 maart 2014 10:14 schreef FratelloWatches het volgende: [...]
Precies. Rolex heeft niet zoveel last vermoed ik, maar je ziet dat ze heel kieskeurig zijn geworden. Voor veel horlogemagazines bijv is het behoorlijk sappelen..... |
| |
Dat heeft volgens mij meer te maken met het naderende einde van gedrukte media dan met het marketingbudget van Rolex. Rolex is niet zo heel lang geleden actief geworden op Facebook en zal zich net als alle andere bedrijven meer gaan richten op nieuwe media en daarmee oude (kansarme) media links laten liggen.
Er is bij ons in het dorp nog maar één persoon die denkt dat gedrukte media een toekomst heeft en dat is Hendrikus de Hoefsmid.
| |
_____ 2008__116520 2005___16623 1995___15210 | |
| | |
|
|
|
RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA
© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver