|
| | | | | |
Quote: | Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Albert Neri het volgende: [...]
Dat heeft volgens mij meer te maken met het naderende einde van gedrukte media dan met het marketingbudget van Rolex. Rolex is niet zo heel lang geleden actief geworden op Facebook en zal zich net als alle andere bedrijven meer gaan richten op nieuwe media en daarmee oude (kansarme) media links laten liggen.
Er is bij ons in het dorp nog maar één persoon die denkt dat gedrukte media een toekomst heeft en dat is Hendrikus de Hoefsmid. |
| |
Het is waar dat merken zich steeds vaker op het gebied van social media en 'on-line' begeven maar dat staat echt in de kinderschoenen vergeleken met andere branches. Ik spreek helaas uit ervaring. Alle advertentie-budgetten worden dichtgeschroefd hier in Europa, niet alleen voor de oude-bomen-journalistiek. Alle focus is op Zuid-Amerika en Azie momenteel.
| |
| | |
|
|
|
RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA
© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver