Al vrij veel (negatieve) ervaringen hier gelezen over de toco op Schiphol, toch nog even een vraagje
Iemand op Schiphol moet manager zijn van die horlogerie, managers worden afgerekend op cijfers, cijfers hangen af van de verkoop (ws niet van klantvriendelijkheid/tevredenheid ). Ondanks dat ze op Schiphol waarschijnlijk genoeg verdienen zullen ze altijd meer willen, wil iedereen immers. Dus heeft iemand ervaring met doorvragen naar een manager die wel extra korting wil geven bijvoorbeeld als er cash betaald wordt? Ik begrijp dat bij de winkelmeisjes die de ene dag parfum verkopen en de volgende dag rolexen niets te halen valt.Maar zou even door vragen kunnen helpen?
Ik ben me overigens zeer goed bewust dat de aanschaf bij een forumsponsor veel eenvoudiger is, het gaat me slechts om de theoretische exercitie. Heb in dit verband op een soort van huishoudbeurs in de Rai ook wel eens geïnformeerd bij Gassan of er geen horloges besteld konden worden voor het filiaal op Schiphol. Werd toen allereerst laf en ongeïnteresseerd aangekeken. Na enig overleg met mensen op de stand die wel iets konden bleek dat er at random klokken naar Schiphol gestuurd worden... Dus voortaan elke dag even kijken voor een stalen D