Op vrijdag 23 maart 2018 15:05 schreef Giulia het volgende: [...]
Tja, ik heb gisteren contact opgenomen met S&C maar kreeg al te horen dat ik voor de nieuwe GMT nog geen eens op de wachtlijst terecht kan komen. Die was n.l al enorm lang
Ja die wachtlijsten die weten wat helaas. Het is zaak om er altijd snel bij te zijn na de Basel presentatie. Bovendien moeten de AD's ook maar afwachten hoeveel stuks ze uiteindelijk per filiaal geleverd krijgen op jaarbasis. Als het aan hun zou liggen zou "nee" niet te koop zijn en willen ze maar wat graag verkopen. Maar Rolex is über-machtig en dus zijn ook zij overgeleverd. Het heeft voor een AD dan ook geen zin om 150 man/vrouw op een lijst te zetten -en er misschien maar een stuk of tien geleverd gaat krijgen. Uiteindelijk wordt de teleurstelling dan alleen maar groter.
De Pepsi is een topper, maar denk niet dat het de Daytona-hype zal overtreffen. Tijd zal het leren
_____ "Beter spijt krijgen van de dingen die je doet, dan spijt krijgen van de dingen die je hebt gelaten"